Anul 2021 a demonstrat că firmele de tehnologie sunt motorul schimbării și al supraviețuirii afacerilor, ajutând organizațiile și societatea în general să rămână pe linia de plutire.
Natura industriei tehnologice este schimbarea. Afacerea voastră este inovația. Creăm produse și servicii care perturbă procese, operațiuni și chiar modele întregi de afaceri – de mai multe ori pe săptămână. Cele mai bune companii din industrie se adaptează în mod constant la ceea ce se întâmplă în lume și combină noile tehnologii pentru a rămâne inovatoare.
Migrarea rapidă către digital din 2020, pentru a susține operațiunile, dă naștere unui peisaj în schimbare care, în următorii ani, va forța companiile să perturbe sau să fie perturbate.
Companiile fac aceeași greșeală pe care mulți oameni au făcut-o la începutul pandemiei: Crezând că o soluție rapidă le va permite să funcționeze până când lucrurile “revin la normal”. Realitatea socială este că lucrurile nu se vor mai întoarce niciodată înapoi, lumea noastră s-a schimbat pentru totdeauna.
Avansul tehnologic împărtășește această mișcare numai înainte, deoarece, odată ce începe inovația, aceasta nu face decât să crească exponențial, pe măsură ce așteptările și dependența societății față de ea o fac în mod corespunzător.
Pentru proprietarii de companii, acest lucru înseamnă că, în 2021, vor trebui să depășească investițiile în digitalizare și inovare pe care le-au făcut în 2020, doar pentru a se ridica la nivelul așteptărilor utilizatorilor și clienților lor, ca să nu mai vorbim de faptul că vor trebui să se ridice la nivelul concurenților lor. Știm că acest lucru ar putea fi descurajant pentru directorii care și-au văzut profiturile reduse și costurile crescute în ultimele luni.
Companiile de tehnologie sunt actori-cheie pentru a realiza această schimbare, mai ales în vremuri incerte ca acestea, în care nu există marjă de eroare clienților pentru a-și menține lucrătorii în siguranță împreună cu familiile lor, oferind rețele de protecție digitală, permițând companiilor să devină gardieni ai comunităților lor, contribuind la ușurarea sarcinii instituțiilor de sănătate saturate din întreaga lume.
În spatele scenei, companiile de tehnologie au fost ocupate să mențină în mișcare rotițele societății. Am lucrat contra cronometru pentru ca fiecare companie să își poată migra operațiunile în cloud în timp record pentru a continua să performeze, virtualizând interacțiunile cu clienții.
Companiile de tehnologie au fost, de asemenea, fundamentale pentru continuitatea educației la nivel mondial, deoarece nici învățământul de bază, nici cel superior nu erau pregătite pentru a avea cursuri 100% la distanță.
Nenumărate articole și studii de piață au aprofundat una dintre întrebările economice mereu actuale ale pandemiei: Care companii au fost câștigătoare și care au fost pierdute? Deși este greu de ajuns la un consens pe un subiect atât de complex, aproape toată lumea este de acord asupra unui lucru: companiile de tehnologie au fost campionii ai pandemiei. Acest lucru se datorează pur și simplu faptului că pandemia a înghesuit ani de adoptare a mentalităților în câteva luni, iar serviciile noastre au fost mai căutate ca niciodată
Clasamentul Top 100 al celor mai capitalizate companii va fi colonizat rapid de companii precum Apple, Microsoft, Alphabet, Intel, Facebook și altele. În următoarele luni, mă aștept să asistăm la schimbări fără precedent în aceste clasamente, pe măsură ce profitabilitatea, dimensiunea și valoarea pentru societate a mai multor companii de tehnologie continuă să crească vertiginos. Aceasta este o veste bună, deoarece înseamnă că societățile în general își pun resursele pe glonțul de argint care ne poate salva de haos și dezordine: Tehnologia inteligentă.
Adesea, lipsesc lucrările de bază. Inovarea nu este întotdeauna fascinantă, vizibilă sau un ” plăcut de avut”.
Majoritatea companiilor și organizațiilor, chiar și în țările din prima lume, trebuie să își unifice sistemele digitale și să aibă toate datele și procesele sub o singură platformă sau sistem de operare.
Pentru ca o companie să aplice inteligența artificială și automatizarea care vor face diferența în 2021, trebuie mai întâi să se asigure că toate domeniile și departamentele lor își canalizează informațiile și procesele prin aceleași canale și sub aceleași principii. Fără această muncă, nu facem decât să construim soluții rapide pe fundații de nisip.