Pe măsură ce pandemia persistă, persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă caută salarii mai bune, beneficii mai bune și opțiuni mai bune de lucru la distanță. De asemenea, aceștia își pierd răbdarea cu procesele de angajare greoaie din companie. Ei știu că sunt căutați și vor să vadă că angajatorii le recunosc valoarea.
Creați un proces de angajare care să fie o experiență pozitivă pentru candidați, pentru a promova o relație bună încă de la început. Punându-vă următoarele întrebări, puteți să vă asigurați că experiența de angajare nu vă face să pierdeți viitoarele talente.
Timpul până la luarea unei decizii este suficient de rapid?
Să afli dacă cineva se potrivește pentru compania ta poate dura puțin timp, dar ai putea pierde candidați în favoarea unor companii cu timpi de angajare mai rapizi dacă tragi de timp prea mult. Timpul mediu până la angajare include mai multe interviuri și durează aproximativ 43 de zile. Cu toate acestea, 62% dintre profesioniștii care lucrează spun că își pierd interesul la două săptămâni după un interviu inițial, dacă nu au primit niciun răspuns.
Pentru a preveni acest lucru, căutați modalități de a accelera procesul de angajare și de a elimina pierderile de timp. De exemplu, dacă le cereți candidaților să completeze evaluări, încercați să le integrați în sistemul de urmărire a candidaturilor al companiei dumneavoastră. Administrați evaluările aliniate la capacitățile necesare pentru a avea succes în postul vizat atunci când candidații trimit aplicațiile, în loc ca recrutorul să le trimită la câteva zile după.
Împărtășiți informații despre cultura companiei?
Decizia de a lucra cu un candidat este o stradă cu două sensuri; informarea candidaților cu privire la companie și la rol este la fel de importantă ca și cunoașterea abilităților lor. Comunicați solicitanților de locuri de muncă angajamentul companiei dvs. nu doar de a acoperi posturile vacante, ci și de a alinia oamenii cu locuri de muncă în care se vor dezvolta.
Pentru a-i ajuta pe solicitanții de locuri de muncă să decidă dacă compania dvs. este potrivită, asigurați-vă că fiecare etapă a procesului de angajare reflectă cultura. De exemplu, folosiți teste de judecată situațională pentru a le cere candidaților să reflecteze asupra unor situații cu care s-ar putea confrunta la locul de muncă și să indice ce ar face ca răspuns.
O altă idee este să folosiți jocuri de rol comportamentale, care permit candidaților să demonstreze abilitățile cheie ale postului. De exemplu, un joc de rol pentru o funcție de servicii pentru clienți ar putea presupune ca candidatul să se angajeze într-o conversație simulată cu un client nemulțumit.
De asemenea, puteți utiliza un centru de evaluare virtual – o sesiune de trei până la patru ore care include exerciții de abordare a provocărilor de afaceri și de luare a deciziilor strategice – pentru a contura o imagine realistă a postului. Toate aceste metodologii servesc dublului scop de a evalua capacitățile candidaților de a îndeplini postul și de a-i învăța despre cum ar putea arăta și simți viața în rolul și organizația respectivă.
Deși este o metodă benefică, aceasta aduce cu sine îngrijorări cu privire la cât timp le cereți candidaților să investească în procesul de angajare. Luați în considerare posibilitatea de a utiliza aceste metode doar pentru candidații finali, pentru a vă ajuta să luați decizia de angajare – după ce dumneavoastră și candidatul ați investit timp pentru a ști că ambele părți sunt interesate de o relație de angajare.
Cum este corespondența dumneavoastră?
Furnizarea unui feedback autentic este o modalitate relativ ușoară pentru angajatori de a aduce o valoare unică candidaților în procesul de interviu și va deveni probabil o normă de angajare în viitorul apropiat în companie.
În schimb, candidații nereușiți care nu primesc niciodată feedback sunt de două ori mai susceptibili de a avea o imagine neplăcută despre companie. Dacă angajatorii pot demonstra că investesc în succesul candidaților, acest lucru va contribui în mare măsură la construirea unei relații viitoare.
Oferiți valoare de la început?
Mulți oameni nu-și mai doresc un loc de muncă doar pentru a-și plăti facturile. În schimb, vor să lucreze într-o companie care îi va ajuta să învețe și să se dezvolte, personal sau profesional. Având în vedere că o creștere continuă este esențială pentru candidați, asigurați-vă că aceștia știu că veți investi în dezvoltarea lor încă de la început.
O modalitate prin care puteți semnala acest lucru candidaților este să le oferiți șansa de a învăța unele abilități noi, relevante. De exemplu, un proces de angajare conceput pentru a selecta reprezentanți de vânzări ar putea include o oportunitate pentru candidații interesați de vânzări de a accesa resurse de învățare care să îi învețe despre tehnici de apelare la rece, despre cum să ajungă cel mai bine la strategii pentru a depăși reticența la apeluri. Cheia aici este de a oferi candidaților și altceva în schimbul timpului lor decât posibilitatea unei oferte de muncă. Oferiți-le o valoare pe care o pot lua cu ei oriunde s-ar duce.