Ați găsit asistentul perfect și acesta începe luni. Partea cea mai grea s-a terminat, nu-i așa? Greșit. Acum trebuie să vă ocupați de toate etapele de integrare care însoțesc o nouă angajare și, probabil, una dintre cele mai dificile zone de gestionat cu orice nou membru al echipei este partea de informații sensibile din cadrul procesului de integrare. Ce trebuie să împărtășiți cu noul angajat și când? Dacă acesta va avea acces la dosarele angajaților, la extrasele bancare, la numerele de card de credit și altele asemenea, este important să aveți un plan pentru a aborda aceste informații.
Un cuvânt de precauție
Fiecare are un nivel de confort diferit atunci când vine vorba de documente și detalii sensibile, așa că urmați-mi sfatul și priviți lucrurile prin prisma propriului nivel de confort.
În primul rând, angajați întotdeauna pentru maturitate. Angajarea unei persoane bune va face toată diferența. Plata pentru o verificare a antecedentelor și a cazierului judiciar ar putea fi, de asemenea, o idee bună dacă se ocupă de finanțe zi de zi.
Trebuie să aveți, de asemenea, contracte bune, care includ lucruri precum clauze de confidențialitate. Acest lucru vă va proteja afacerea și informațiile dumneavoastră.
Și, în cele din urmă, în timpul interviului și în primele lor zile de lucru, stau de vorbă cu ei. Îi anunțați care sunt așteptările voastre în ceea ce privește rolul și ce fel de comportament așteptați de la ei. De exemplu, dacă se ocupă de dosare financiare sau ale angajaților, le cereți să păstreze confidențialitatea.
Împărtășirea informațiilor
Odată ce ați stabilit limitele, puteți începe să le împărtășiți informațiile și fișierele de care au nevoie pentru a-și face treaba. Întotdeauna furnizați noilor angajați un computer sau un laptop criptat, chiar folosiți fișiere în cloud pentru multe dintre sistemele voastre. Folosiți un program de gestionare a parolelor care vă permite să partajați accesul la programe fără a partaja parola propriu-zisă.
Iar noilor angajați li se spune unde să acceseze lucruri precum numerele de card de credit, codurile CVS etc., care sunt actualizate în funcție de necesități. Mai este locul în care să trebuie să te ocupi de tranzacțiile voastre bancare. Există foarte puține persoane cărora ar trebui să li se permită să mute bani în locul tău, așa că nu sunt informații pe care să le împărtășiți cu un nou angajat.
A da cuiva acces pentru a depune bani este o sarcină diferită și ar trebui să fie ușor de configurat. Dar nu au niciodată posibilitatea de a muta bani în afara băncii. Acest lucru este important. Acesta este un control financiar pentru tine și pentru afacerea ta.
Dacă angajați bine, dacă aveți contracte bune și stabiliți de la început așteptările cu privire la ceea ce este considerat comportament în afara limitelor, ar trebui să fiți într-o poziție destul de bună pentru a împărtăși informațiile necesare pentru a vă integra noul membru al echipei.
Și, pe măsură ce acesta se maturizează în rol, este posibil să împărtășiți și alte informații sau să le oferiți acces la informații mai confidențiale.